můj košík
MENU

Reklamace

1. Jak postupovat

Pro uplatnění reklamace doporučujeme se obrátit přímo na nejbližší autorizovaný servis. Reklamace tak bude vyřízena nejrychlejší možnou cestou. Servis vám poskytne maximální a odborné informace k vaší závadě.

Při předávání či zasílání zboží do servisu doporučujeme následující pro jednodušší řešení reklamace:

• Zboží by mělo být kompletní včetně příslušenství, pokud servis nestanoví jinak na základě předchozí dohody.

• Ke zboží by měla být  přiložena kopie kupního dokladu.

• Pokud je zboží zasíláno přepravou, je zapotřebí zboží zabalit tak, aby nedošlo při přepravě k jeho dalšímu poškození. V případě mechanického poškození nemusí být uznána záruka. Za takto způsobenou škodu je zodpovědný přepravce a nikoli prodávající.

• Doporučujeme přiložit průvodní dopis s popisem závady a kontakt na zákazníka s číslem objednávky.

• Doporučujeme reklamace zasílat doporučeně a pojištěné.

• Telefon/tablet musí být odemčený (přístroj nesmí požadovat bezpečností kód nebo gesto pro odemknutí telefonů). Je-li to možné odemkněte telefon nebo zdělte v reklamačním protokolu kód zámku/gesto telefonu. Pokud tak neučiníte, reklamace může být sevisem zamítnutá.

Autorizované servisy pro Česko republiku

Alcatel:

FAST ČR, a. s.

Černokostelecká 1621

(Průmyslový areál za OD Billa)

Říčany u Prahy 251 01

tel.: 323 204 120

e-mail: servis.praha@fastcr.cz

Aligátor :

ADART COMPUTERS s.r.o.
Sokolovská 161/2170
180 00 PRAHA 8

Caterpillar

VSP Data

objednávka svozu: http://services.vspdata.cz/new/case-new/

Emgeton:

Bell Technology spol. s r.o.
VGP Park Horní Počernice - Hala D1
F.V. Veselého 2635/15
193 00 Praha 20
www.bell-technology.cz/

Evolve:

SECTRON s.r.o. - servis

Výstavní 10
Ostrava
709 00

tel: 596 621 020

servis@sectron.cz
www.sectronservis.cz

Flajzar – EMA:

Před odesláním reklamace doporučujeme telefonickou/e-mailovou konzultaci u výrobce.
www.mojeema.cz
Adresa pro zasílání reklamací :

FLAJZAR, s.r.o.
Lidéřovice 151
Vnorovy
696 61

Technická podpora:
Email: ema@fajzar.cz
tel.: +420 518628596
GSM: +420 776 586866

GoClever:

 

Slavonická 324
675 31 Jemnice

Email CZ: servis@goclever.cz
Hotline CZ: +420 546 606 021

objednání svozu: http://gocleverservis.cz/

HTC:

 

VSPData

Service Park area, Průmyslová 1181, 391 02 Sezimovo Ústí II.
Tel.: 420 381 489 111
E-mail: gsmservis@vspdata.cz
www.vspdata.cz

Huawei:

 

Britex

M. Horákové 125, 272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416-9
Fax: 312 242 322
E-mail: mobil@britex.cz
Informace o stavu zakázky: www.britex.cz

Jablotron:

 

Jablocom s.r.o.

Pod Skalkou 4567/33, 466 01 Jablonec nad Nisou
Tel.: 420 483 559 711
E-mail: service@jablocom.com
www.jablocom.com

Karcher:

objednání svozu:
https://www.karcher.cz/cz/objednavka-svozu-do-opravy-spotrebitele.html

 

Lamax:

VSPData

Service Park area, Průmyslová 1181, 391 02 Sezimovo Ústí II.
magicam@vspdata.cz, tel. čísle 381 489 800

www.vspdata.cz

LENOVO:

ARVATOStochov

Osvobození 535, 273 03 Stochov

Tel.: 420 312 560 560
info.cz@bertelsmann.de

www.arvato-services.cz

Prestigio:

LG:

Britex

M. Horákové 125, 272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416-9
Fax: 312 242 322
E-mail: mobil@britex.cz
Informace o stavu zakázky: www.britex.cz

Magicam:

VSPData

Service Park area, Průmyslová 1181, 391 02 Sezimovo Ústí II.
magicam@vspdata.cz, tel. čísle 381 489 800

www.vspdata.cz


Manta:

www.ceskyservis.cz

Motorola:

 

PPI-ETC

Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava
Tel.: 421 903 701 803
E-mail: servisc@ppi-etc.sk
www.ppi-etc.sk
Otevírací doba je po – pá 9,00 – 16,00 hod

Nikon:

 

NIKON spol. s r.o.

Kodaňská 46

100 10 Praha

Česká republika

tel. +420 - 267 154 566

fax. +420 - 267 154 564

e-mail: servis@nikon.cz

INFOLINKA NIKON

ČR 800 900 980

SK 0800 042 053

Po – Pá 9:00 – 17:00

Nokia:

 

ARVATOStochov

Osvobození 535, 273 03 Stochov
Tel.: 420 312 560 111
www.arvato-services.cz

Prestigio:

Ilaid International s.r.o.
Huťská 366
Kladno

tel: 734630407

email: info@ilaidpc.cz

www.ilaidpc.cz

 

Polar, Pavel Šácha

záruční a pozáruční servisní středisko Polar

Pejevové 3122/16

14300 Praha 4

PolarShop@seznam.cz

mobil: +420 774 307 454

Samsung:

 

Britex

M. Horákové 125, 272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416-9
Fax: 312 242 322
E-mail: mobil@britex.cz
Informace o stavu zakázky: www.britex.cz


VSP Data

objednávka svozu: http://services.vspdata.cz/new/case-new/

Sony:

 

ARVATOStochov

Osvobození 535, 273 03 Stochov
Tel.: 420 312 560 111
www.arvato-services.cz

Suunto:

H. S. H. Sport s.r.o.

záruční a pozáruční servisní středisko Suunto

Radlická 462/19

150 00 Praha 5

www.hshsport.cz

servis@hshsport.cz

tel.: 224 919 152

mobil: 725 919 855

Hodinky do opravy lze přinést i osobně v otevírací době Po - Pá 9 až 18 h.

Swissvoice:

Xcorp CZ s.r.o.

U plynárny 99

101 36 Praha 10 – Bohdalec

Areal TOPTRANS

Telefon:+420725050050

Email:servis@swissvoice.cz

Kontaktní osoba:Jaroslav Kysel

Truecam

VSPData

Service Park area, Průmyslová 1181, 391 02 Sezimovo Ústí II.
magicam@vspdata.cz, tel. čísle 381 489 800

www.vspdata.cz


Tablety Nexus:

 

ASUS Czech Service s.r.o.

Na Rovince 887, 720 00 Ostrava – Hrabová
https://eu-rma.asus.com/pick_eu/cz/rma_confirm.aspx?country=cz&rma_form=nb_pick
Servis se objednává na adrese výše.

TomTom:

 

Vadu zjištěnou v záruční době reklamujte přes hotline TOMTOM.

Technická a servisní podpora TOMTOM:239000491

www.tomtom.cz/support

ZTE:

 

Britex

M. Horákové 125, 272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416-9
Fax: 312 242 322
E-mail: mobil@britex.cz
Informace o stavu zakázky: www.britex.cz

V případě, že v žádném z výše uvedených seznamů nejsou informace o servisním partnerovi, může zákazník uplatnit reklamaci v provozovně prodávajícího:
Dasi s.r.o
www.Amio.cz
Křenova 41
602 00 Brno
info@amio.cz

Při uplatňování záruky u prodávajícího platí podmínky reklamačními podmínkami.
Zákazník může uplatnit reklamace osobní návštěvou v místě provozovny prodávajícího, anebo zasláním zboží na adresu provozovny.
V případě osobní návštěvy je doporučujeme dodržet následující:
Zboží by mělo být  kompletní včetně příslušenství, pokud není předem dohodnuto jinak.

Doporučujeme prodejní doklad nebo záruční list,nebo může nákup prokázat i jinak.

Telefon nebo tablet musí být odemčený (přístroj nesmí požadovat bezpečností kód nebo gesto pro odemknutí telefonů). Je-li to možné odemkněte telefon nebo zdělte v reklamačním protokolu kód zámku/gesto telefonu. Pokud tak neučiníte, reklamace může být sevisem zamítnutá.

V případě, že je zboží zasíláno přepravní službou, doporučujeme dodržet toto:

  • Zákazník si může vyžádat potřebné informace na e-mailu info@amio.cz nebo telefonicky.
  • Zboží by mělo  být kompletní včetně příslušenství, pokud není předem dohodnuto jinak.
  • Doporučujeme přiložit originál záručního listu a kopie kupního dokladu.
  • Doporučujeme zboží zabalit tak, aby nedošlo při přepravě k jeho dalšímu poškození. V případě mechanického poškození nemusí být uznána záruka. Za takto způsobenou škodu je zodpovědný přepravce a nikoli prodávající.
  • Doporučujeme přiložit průvodní dopis s popisem závady a okolností při kterých nastává.
  • včas reagovat na případnou změnu smluvních podmínek, zaslanou zhotovitelem formou cenového návrhu
  • uhradit případné náklady na diagnostiku, dopravu a balné v případě pokud nebude rozsah závad v souladu se záručními podmínkami a tento servisní zásah nehradí výrobce nebo v případě  neopravnění reklamace(platné jen v případě pokud je kupující-reklamující podnikatel nebo firma vlastnící ICO)

Zboží musí být vždy přijato do reklamace.